Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PANTHERNESS

(prowadzonego w ramach działalności nierejestrowanej)

§1 Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy Pantherness, działający pod adresem: https://www.pantherness.pl, prowadzony jest przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy – Prawo przedsiębiorców.

2. Sprzedaż prowadzona jest zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (tzw. działalność nierejestrowana).

3. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów, składania zamówień, płatności, dostawy, odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacji.

§2 Warunki techniczne
1. Do korzystania ze sklepu internetowego niezbędne są:

-dostęp do Internetu,
-aktywna skrzynka e-mail,
-urządzenie z przeglądarką internetową.
Sklep wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Prywatności.

§3 Składanie zamówień

1. Klient może składać zamówienia przez stronę internetową sklepu 24/7.

2. W celu złożenia zamówienia należy:

-dodać produkt do koszyka,

-uzupełnić dane do wysyłki,

-wybrać metodę płatności i dostawy,

-zatwierdzić zamówienie przyciskiem „Kupuję i płacę”.

3. Zawarcie umowy następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.

§4 Płatność i dostawa
1. Ceny produktów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki (brutto).
2. Dostępne formy płatności:

-przelewy online (np. Shopify Payments, PayPal, Przelewy24),

-karta płatnicza,

-inne dostępne w sklepie metody.

3.Koszt i czas dostawy zależą od wybranej metody i widoczne są podczas składania zamówienia.
4. Towar wysyłany jest w ciągu 1–10 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

§5 Odstąpienie od umowy (zwroty)

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien poinformować Sprzedawcę drogą e-mailową.

3. Towar należy zwrócić na adres podany przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od zgłoszenia.

4.Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

5.Koszty odesłania produktu ponosi Klient.

§6 Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

2.Reklamację należy zgłosić drogą e-mailową, podając:

-imię i nazwisko,

-numer zamówienia,

-opis wady i żądanie (np. naprawa, wymiana, zwrot),

-zdjęcia dokumentujące problem

3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni i poinformuje Klienta o decyzji.


§7 Ochrona danych osobowych

1.Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień.

2.Szczegóły przetwarzania danych opisane są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.

§8 Postanowienia końcowe


1.Regulamin dostępny jest na stronie sklepu i może być w każdej chwili pobrany lub zapisany.

2.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu – z zastrzeżeniem, że zmiany nie dotyczą zamówień już złożonych.

3.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.